Tisdag

Kommer inte på någon roligare rubrik..

Idag har man ju som alla dagar i vardagen vart på praktiken.. va jätte trött när jag vakna o ville somna om.. men de kan jag ju inte.. så de blev att pallra sig dit.. hade ont i magen ett tag men som tur va gick de över efter lite vila.. hoppas inte att jag blir sjuk.. men har känts som att de e på väg nu i nåra dar.. men hoppas att de stannar där..

Ja de e väl min dag för har inte gjort så mycket efter praktiken förutom att jag somna en stund, handla o laga mat...

Hur va din dag idag?

Kommentarer
Postat av: Helena

Min dag var seg. Städade lite idag, kollade massa tv, var och tränade i två timmar.. har suttit vid datorn/tvn halva kvällen typ och haft tråkigt för Kenny är inte hemma.

2008-05-27 @ 23:13:44
URL: http://www.ohdarling.org
Postat av: Rebecka till Helena

Okej va tråkigt vart är han då?

2008-05-28 @ 14:27:50
Postat av: Helena

Han var i Linköping igår, med sina jobbarkompisar, och körde gokart och så.

2008-05-28 @ 14:42:43
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0