Veckan som gått o resten av den

I måndas så va jag till stan o gick massor.. va skönt, sedan satt jag ute o solade i 2 tim på vår uteplats.. va jätte skönt de med men inte på kvällen sen.. hade jätte svårt att sova för hade bränt mig jätte mycket längst in vid nacken lr hur jag ska förklara, o där mitt bhband varit o på bena.. men till slut kunde jag iaf sova.. Åt ute på altanen o spelade spel med Erik..

Tisdagen så storstädade jag från de jag vakna till att Erik kom hem.. så de tog ett tag men behövdes.. han har ju direkt inte städat när jag bott hos mamma.. när Erik kom hem gjorde vi mat o gick sedan ut på promenad i 1 ½ tim.. de va skönt.. =) tittade på film m.m..

Onsdag så tvättade jag o åkte sedan till Vadstena o träffade Emma... de va riktigt kul.. va ju ett bra tag sen jag träffade henne.. så vi bestämmde att vi snart måste ses igen.. o de vill jag =).. åkte sedan till Mjölby o mötte upp Patrik o så åkte vi vidare hem till mamma.. prata skit o tog de lugnt där innan vi sov.. mormor va oxå hos mamma.. min älskade lilla mormor =) ♥

Idag torsdag har vi varit på Dannes skolavslutning.. Jonas, Dannes bästis fick diplom för att va klassens bästa vän.. de va kul,han e jätte snäll =) åkte sedan hem o fikade på glass o jordgubbar.. namnam =)
Snart ska jag åka hem.. jag o Erik ska storhandla på Netto som öppnar idag.. hoppas de bara inte e så lång kö som han sa att de va kl 11 idag.. då hade de vart 50 m kö för att få komma in i butiken o hoppas oxå att de vi vill ha finns kvar.. sedan kommer Kicki till oss..

Imorron så ska jag till AF o lämna in min närvarorapport o så ska jag på jobbintervju.. önska mig lycka till =) sedan får vi se va jag o Kicki hittar på resten av dagen..

Lör o sön ska jag till Kicki.. skulle egentligen vart längre men börjar jobba på mån så kan inte de... lite tråkigt men känns underbart att äntligen få lite egna pengar som man tjännar in själv =) känns ju inte riktigt så med pengarna man får från AF. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0