Torsdag

Ja idag va de ju då sista dagen på städjobbet.. tråkigt men ska bli kul att börja jobba på ÖB med =)
Mamma ringde till "chefen" på städjobbet idag o sa att hon måste va sjukskriven nån gång i Sep. o då fråga mamma om jag kan få jobba då.. om de inte faller in när jag o Erik e i Turkiet o om jag inte har annat jobb då.. o hon sa ja.. =) så hoppas att de passar in!!

Efter jobbet har jag inte gjort så mycket mer än att lagat mat o pratat skit med faster i telen.. =).. ska snart se film.. Erik vill se Mr. o Mrs. Smith.. så sa ok... va ju ett tag sen man såg den.

Imorron e de ju midsommar.. e inte riktigt spickat än va vi ska göra mer än att äta hos svärmor på f.m.. va ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad har ni betalt för resan till Turkiet? Och när ska ni åka? Och vart? Vi funderar också på att åka dit..



Ikväll blir det väl lite fest för våran del.

2008-06-20 @ 12:33:16
URL: http://www.ohdarling.org
Postat av: Emme

vad vi ska göra vet du ju redan hehe :) glad midsommar på er.

2008-06-20 @ 13:30:44
URL: http://alicemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0