Staden

Idag har jag vart med Johanna,Emmy o Malin.Y på stan.. tittade på lite kläder som jag ska köpa imorron =) o så ska Erik få va smakråd om en skjorta jag vill ha.. de enda e bara att om jag köper den måste jag sy ditt en till knapp.. sånt e inte jag bra på.. så måste ringa mamma innan o höra om hon kan sånt.. när vi gått på stan ett tag så gick vi hem till Johanna o Emmy.. där gjorde vi fruktsallad.. de blev jätte gott!! Vi hade i melon, jordgubbar, äpple, banan, vindruvor, dom där gula med löv om (vet ej va de heter) o så lite passionsfrukt.. namnam =).. ska jag göra nån mer gång =)..

När jag kommit hem från Johanna så tvättade jag o efter maten gick jag o älsklingen ut på en liten promenad.. nu börjar våra nya sundare liv =)..

Imorron börjar jag jobba.. e inte nervös nu men VET att jag kommer va de på väg dit imorron o kanske redan när jag ska sova nu.. måste nog lägga mig nu tror jag oxå.. börjar kl 7 så tänkte gå upp kl 6.. för hellre för tidigt än försent =) Eller hur?! =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hur många steg har det blivit hittils då?

2008-06-25 @ 00:39:15
URL: http://www.ohdarling.org
Postat av: Rebecka till Helena

Tänkte att vi skulle säga allt vi gått ons då vi börja till idag.. så alltså säga imorron lr ikväll..då vi gått klart för ikväll?!

2008-06-25 @ 06:27:22
Postat av: Helena

Ja, okej, kan vi göra. Ikväll då.

2008-06-25 @ 11:10:16
URL: http://www.ohdarling.org
Postat av: Rebecka till Helena

Ja kan vi göra..

2008-06-25 @ 15:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0