Omstart

Ja idag börjar jag o Helena om våran stegtävling.. Heja på mig nu ;)

Idag har man jobbat o imorron blir de sista dagen.. kommer bli tråkigt för trivs massa med de här.. ha de lite slappt o att få träffa mamma.. jag e ju en riktig mamma gris hehe =) men de andra blir nog riktigt bra de med o ger ju mer klirr i kassan =) o de säger man ju inte nej till direkt. Hemma idag har man lagat mat o diskat.. nu måste jag diska de kommande dagarna för klanten Erik slant med osthyveln igår o skärde sig ordentligt i tummen.. så han får inte blöta den för mycket.. så nu trivs han nog med att slippa diska hehe.. efter mat så cyklade vi till Maxi.. ville prova de nya smotisarna (lr hur de stavas) av Chequita (lr hur de stavas) hehe.. men vi tyckte de va dyrt så de blev inge men köpte lite mat till imorron iaf o fick ju en cykeltur =).. nu sitter jag här o Erik e hemma hos Ralf o ska se fotbollen.. de kan de gott göra.. jag e iaf inte intresserad.. =) men skulle vilja komma hem till Ralf snart o se hans omtalade grodor men de får bli en annan dag de.

Bror P ville komma idag men tråkigt nog hade sista bussen gått.. hoppas han vill komma imorron lr på fre =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0