Midsommar

Glad midsommar på er som läser min blogg =)

Idag har vi gått upp tidigt o tvättat.. inte kul men måstes o har inte funnits nåra tider tidigare i veckan.. vaknade med fin frisyr så behällde den =) första gången de händer.. brukar ju va att man ser ut som en tok annars med hår åt alla håll hehe..
Efter tvätttiden va slut så gick vi hem till svämor.. där blev vi bjudna på god midsommarmat =).. nu e vi hemma igen.. har städat lite o väntar på gästerna som snart ska komma.. trevligt trevligt =)

Till Emme.. Glad midsommar på dig o familjen med =)

Till Helena.. Vår resa går på mellan 10-11 000.. då ska vi till Alanya o de e all inclusive, försäkring, transfer o hotell en vecka.. o priset e ju för två.

Kommentarer
Postat av: Helena

Okej, det var dyrt ju. Vi får våran resa för 1800 ungefär. Okej, det är inte all inclusive då men det vill vi inte ha heller.

Men när ska ni åka? Och vart nånstans???

2008-06-20 @ 19:01:01
URL: http://www.ohdarling.org
Postat av: Helena

Jag missade visst vart, men skit i den frågan nu då :P

2008-06-20 @ 19:01:34
URL: http://www.ohdarling.org
Postat av: Rebecka till Helena

Vilka ska ni åka med för de priset då?? Men vi ville ha all inclusive så vi tyckte de va bra.. Vi ska åka 26:e sep.

2008-06-20 @ 21:27:28
Postat av: Helena

Jag och Kenny, sen vet jag inte om det är några fler som ska med. Fast det är per person alltså.

Jo, ibland vill man ju ha det..

Okej.

2008-06-21 @ 14:22:56
URL: http://www.ohdarling.org
Postat av: Rebecka till Helena

Jag mena vilket bolag ni ska åka med? Oki e de hotell inräknat med då lr?

2008-06-22 @ 13:15:38
Postat av: Anonym

Ah jasså, du menade så. Ving. Och ja, hotell och flyg är inräknat.

2008-06-23 @ 00:22:49
Postat av: Helena

Ah jasså, du menade så. Ving. Och ja, hotell och flyg är inräknat.

2008-06-23 @ 00:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0