Helgen

Åkte som sagt hem i fredas till mina älsklingar o mitt hem.. jag o Erik åt god mat o kollade på What happens in Vegas.... tror jag den heter.. den va skit bra =) efter den blev de sova för då va jag jätte trött..

Lördag så cykla vi till Maxi, solade o hade ut Tiggis på baksidan o gick ner till Råsnäss o kände på vattnet.. vattnet va chockande nog jätte varmt så fick Erik att lova att vi ska bada i helgen.. så jag längtar =) älskar att bada  =).. mot eftermiddagen åkte jag till Norrk... blev hämtad av Emelie, Chrille o Alice på stationen de va snällt =).. vi åkte till Kicki där Chrille släppte av oss.. o då börja drickandet och snackandet.. =) va trevligt.. sedan gick jag o Kicki ut.. va trevligt den stunden vi va ute.. gick sedan hem till henne o sov...

Söndag va vi ner till stan.. titta lite o Kicki köpte lite kläder.. åkte sedan hem till henne o åt o tog de lugnt.. åkte sedan hem till mamma.. troligtvis sista veckan jag bor här o har praktik.. ska bli skönt att få komma hem.. men trivs här med =)

Kommentarer
Postat av: kicki

Borta bra men hemma bäst! =D

2008-06-02 @ 20:47:23
URL: http://www.theolish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0