Från tors till nu lr nee mån

I torsdas kom ju då Kicki.. vi tittade på Arn.. en skit bra film tycker jag =) längtar tills tvåan kommer ut på bio..

Fredag så gick jag o Erik till AF o sedan till ÖB.. skulle ju på intervju där men va lite tidiga så va inne på Shape o tittade.. hittade fina muggar där men vi har så många så köpte dom inte.. va sedan på intervjun o de kändes bra.. får veta på ons om jag får de lr inte.. cyklde sedan hem.. (ledde cyklarna då vi gick till AF o ÖB) Jag o Kicki åke till Netto o handla o gick sedan på stan. köpte en tröja o lite annat =).. åkte sedan hem o gjorde mat o gick sedan ner till starten till Vätterrundan.. där va de lite marknad så där blev de mer shoppande =).. när vi kom hem igen kollade vi på film o när va la oss hade jag fått massa steg från denna dag =)... så de va synd att Helena samma dag berättat att hennes stegräknare e borta så vi måste starta om tävligen när hon fått en ny. Men får ta nya tag då =)

Idag lördag så har jag o Erik spelat spel medans sovtuttan Kicki sov hehe... när hon vaknat åkte vi hem till henne.. åkte tillbaka till stan o till City Gross.. dumma coca cola vanilj va slut =/.. för ville ju ha de.. nu e vi tillbaka hos Kicki.. jag sitter här o hon städar.. kl 9 ska vi se på film som går på tv...

Imorron ska jag till mormor en stund o hjälpa henne med hennes persienner (om de nu stavas så) som e trasiga.. sedan ska jag o Kicki till stan.. sen kommer plutten Theo =) o efter de ska vi till badhuset om de e fint väder imorron så hoppas de... Emelie o Alice ska med oxå så de ska bli trevligt =)

På mån åker jag härifrån men då inte direkt hem.. ska jobba i Lkpg först.. har ju fått jobb på mammas jobb =) ÄNLIGEN!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0