Första dagen

Idag va de första dagen på jobbet.. det gick jätte bra o tiden sprang iväg vilket jag giller hehe.. satt mycket i kassan.. det gillar jag med.. skulle jag bestämma så skulle jag sitta i kassan hela tiden.. men tyvärr får man ju inte de.. de andra måste ju med göra de o så förstör man sina axlar (o rygg) om man sitter för mycket.. så samtidigt e de ju bra.

Efter jobbet så betalade man de tråkiga räkningarna som aldrig tar stopp.. kan man inte få va utan en månad?hehe..
Sedan gick jag till stan o mötte Erik.. shoppade lite o gick sedan hem till hans bror.. där va hans pappa o hans fru.. stannar en stund, då de billat till Tyskland o nu e på väg hem igen.. fick god mat, fin ljushållare från Danmark, hade trevligt o busade med barnen..

Idag så berättade jag o Helena våra än så länga gågna steg (lr hur man ska säga) o jag ledde =).. men e ju mer än 3 veckor kvar tills en av oss vinner.. så vi kommer nog gå om varann nåra ggr..

Imorron blir de att jobba igen.. ska till faster sen.. o p.g.a att jag har bråttom dit efter jobbet så måste jag ta bussen till jobbet imorron o gå upp SENAST halv sex.. de ser jag inte fram emot nu.. men ser fram emot att träffa henne o barnen =)

Kommentarer
Postat av: Emme

jag skulle med vilja sitta i kassan hela tiden hehe

2008-06-27 @ 13:19:07
URL: http://www.metrobloggen.se/alicemamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0