Varit hos faster

Åkte igår morse till faster i Åby..vi gjorde lite ärenden o hämtade farmor..träffade då pappa en snabbis..sedan åkte vi ut till Åby o gjorde mat..jag va jätte hungrig =)..efter maten gick vi ner till bäcken o matade änderna o gick till kiosken o köpte dricka..så kom sanna hem efter att ha varit på dans..vi skjutsade hem farmor o åkte sedan till Åby igen..vi tog de lugnt o gjorde kvällsmat o så kom Pära hem...alla va trött efter en lång dag så vi lade oss tidigt..jag o Jonte sov på golvet o trängdes men de va samtidigt myssigt ända till morgonen då han drog mig i håret i sömnen..o de sa helene att han gör varje morgon för han tycker de e skönt att hålla på med håret..men skönt tyckte inte jag de va..

Idag så har vi hoppat på studsmatta o spelat spel..sedan åkte Sanna till några kompisar o strax efter de åkte helene till jobbet..då gick jag o jonte till kiosken..han ville ha godis =) o sedan spela vi lite spel m.m..så kom Pära hem o skjutsade mig till stationen..åkte då till mamma o snart bär de av till Svistad o sova i husvagn..de e nämligen folkrace där i helgen..ska bli kul o de e första gången som älskling e med dit =) de ska bli kul..hoppas bara att janne kommer så han får lite sällskap imorron när vi jobbar =)

de va allt för mig nu..höres igen på sön..=)

Kommentarer
Postat av: kicki

du måste skriva mer om tiggis juh ;P

2007-08-17 @ 21:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0